Alura, brandul românesc de încălțăminte fondat de Raluca Hăulică, a intrat pe Zalando, cea mai mare platformă europeană multi-brand de fashion online. Aceasta este o etapă importantă în strategia de extindere a companiei și confirmă potențialul brandurilor românești pe piețele internaționale.
Lansat în 2021, Alura a câștigat popularitate printr-un model de business sustenabil, o poziționare premium și produse de calitate: pantofi realizați manual din piele naturală, fabricați în ateliere de familie.
Design atemporal, confort și sustenabilitate
„Parteneriatul cu Zalando este o etapă strategică ce ne permite să construim noi relații cu publicul din România și să îl inspirăm prin viziunea și produsele noastre. Credem în coexistența dintre design minimalist, confort și sustenabilitate, într-un produs de calitate, realizat cu mândrie în Europa”, spune Raluca Hăulică, fondatoarea Alura.
Alura este un brand premium de încălțăminte pentru femei, care îmbină designul atemporal cu meșteșugul artizanal și tehnologiile moderne de confort. Colecțiile, produse local în serii limitate, se adresează femeilor care caută produse durabile, versatile și elegante. Brandul oferă și posibilitatea de precomandă, o opțiune sustenabilă ce reduce risipa și stocurile excedentare. Alura deține un showroom în București, vinde online prin site-ul oficial și pe Zalando.