prima dată
  • INTERVIU
  • VEDETE
  • FASHION & BEAUTY
  • EXPERIENȚE
  • DEZVOLTARE PERSONALĂ
  • LIFESTYLE
  • TRAVEL
  • DESPRE
    • Despre Raluca Hagiu
    • Totul începe cu Prima Dată
  • Despre Raluca Hagiu
  • Despre Raluca Hagiu
0 Likes
0 Followers
0 Subscribers
Subscribe
prima dată
prima dată
  • INTERVIU
  • VEDETE
  • FASHION & BEAUTY
  • EXPERIENȚE
  • DEZVOLTARE PERSONALĂ
  • LIFESTYLE
  • TRAVEL
  • DESPRE
    • Despre Raluca Hagiu
    • Totul începe cu Prima Dată
  • LIFESTYLE
  • TRAVEL

Am testat 7 SUV-uri hibride în Croația

  • July 6, 2025
  • Raluca Hagiu
Total
0
Shares
0
0
0

În road tripul Cars & Raods Croația, organizat de Autocritica.ro și Mircea Meșter, am testat pentru prima dată 7 SUV-uri hibride. Vă las mai jos impresiile despre cele 7 mașini, fișele tehnice și prețurile. Bonus, un video „la cald”, de la volanul fiecărui SUV pilotat alături de prietenii Cosmin Tudoran și Laura Antonov.

Volkswagen Tayron

O mașină elegantă la exterior, jucăușă la interior. Dacă ar fi femeie, ar fi stilată, sigură pe sine, asumată. O femeie care știe să fie rafinată în societate, dar care nu și-a uitat niciodată copilul interior. Elegantă, cu atitudine și cu un aer ludic, pentru cine are răbdare s-o cunoască mai bine. Așa e și Tayron. Sub liniile precise și designul sofisticat, ascunde o doză sănătoasă de curaj, energie și spirit liber.

La exterior, Tayron combină linii curate, proporții atletice și detalii fine.


La exterior, Tayron combină linii curate, proporții atletice și detalii fine. Practic, Volkswagen Tayron e prima generație cu acest nume, care înlocuiește în gamă fostul Tiguan Allspace, un fel de Tiguan XL, dar cu ADN MQB proaspăt.


Platforma MQB evo aduce upgrade-ul care face diferența: mai mult spațiu, mai multă tehnologie, mai multă siguranță, mai mult chef de condus.

La interior, sistemul de infotainment e fix mixul acela bun între high-tech și fun.

La interior, sufletul digital completează perfect această personalitate. Sistemul de infotainment e fix mixul acela bun între high-tech și fun: un display generos, de până la 15 inch, cu reacții rapide și culori vibrante.

Un display ca un Skittles digital, pixeli colorați efervescent, ca o gașcă de ursuleți Haribo ieșiți la joacă. Prietenos, intuitiv și… distractiv de folosit.

În plus, Tayron are o funcție pe care o adoooor: masajul în scaun. Bine, veți zice că ați mai întâlnit scaune cu masaj. Și eu. Dar acesta? E altceva. Ai 8 variante din care poți alege, cu puncte de presiune diferite și intensități asemenea. De la masaj de relaxare la masajul cu simț de răspundere al thailandezelor care-ți detensionează mușchii de nu te vezi. Un plus serios, dacă ne gândim la traficul din București.


Vă dați seama ce simplu ar fi dacă în Capitală ar fi mai mulți șoferi de Tayron? Masaj pornit, zero claxoane la semafor, șoferi zâmbind, ca într-un univers utopic, cu o coregrafie rutieră perfect sincronizată. Frumos, nu?

Scaunele, altfel, nu sunt doar confortabile. Nuuuu, ar fi fost prea simplu. Sunt spațioase, relaxante și vin cu ventilație răcoritoare, extrem de utilă într-o zi cu 30 de grade, cum am prins azi pe drumul spre Croația. Credeți-mă: face diferența.

Tayron mă face să mă simt în siguranță, e stabil, confortabil, și, foarte important, simt că mă pot baza pe el.


Pe scurt, aș merge oricând la brațul lui Tayron, pe drum lung sau scurt, cu ace de păr sau fără, pe autostrăzi locale sau internaționale. Mă face să mă simt în siguranță, e stabil, confortabil, și, foarte important, simt că mă pot baza pe el. Iar el? Tayron te acceptă așa cum ești, îți oferă spațiu în relație (și mai ales în portbagaj), își asumă că vii cu bagajele tale (şi cu cele din alte relații) și le face loc. Apoi te invită să-l conduci cu poftă de viață.
Consum mediu: 5,8 litri/100 km

Volkswagen Tayron R-Line
plug in-hybrid, 272 CP
Cost total mașină testată (cu TVA și opțiuni): 64.305 Euro
Leasing financiar prin BT Leasing pentru mașina din test: de la 382 Euro / lună

Volvo XC 90

Karim Rashid, superstarul designului industrial, îmi spunea într-un interviu că: “Un om atinge aproximativ 600 de obiecte într-o zi, iar potențialul acestora de a ne aduce bucurie este imens.”

Dar cum ar fi dacă unul dintre aceste 600 de obiecte pe care le ating eu într-o zi ar fi un Volvo XC 90? N-aș fi eu mai  fericită? Aş fi.

În primul rând pentru că atunci când îl conduci te simți relaxată, protejată, răsfățată. Ca atunci când te duci la un spa de lux, să-ți faci un masaj la patru mâini sub duşul Vichy (oh, da, ce experiență!). La fel şi cu Volvo XC. Odatǎ ce te-ai urcat la volanul maşinii, nu-ți mai vine să cobori… nici măcar la starea civilă.

Odatǎ ce te-ai urcat la volanul maşinii,
nu-ți mai vine să cobori… nici măcar
la starea civilă.

Vǎ las aici un teaser vizual, sǎ vedeți superbitatea cu 455 de cai sub capotǎ. Bine, bine, mai spun doar atât: Volvo XC 90 respirǎ lux, stil şi rafinament.

Interiorul este atent lucrat cu materiale premium, lemn sculptat manual, piele Nappa, accente metalice, cristal Orrefors la schimbǎtorul de viteze (asta chiar n-am mai vǎzut pânǎ acum), toate integrate într-un design scandinav sofisticat, cu accent pe confort și calitate.

Volvo XC90 este maşina din care aş coborî la Festivalul de Film de la Cannes la o premierǎ de Red Carpet.

Volvo XC90 Ultra
plug in-hybrid, 455 CP
Cost total mașină testată (cu TVA și opțiuni): 117.127 Euro
Leasing financiar prin BT Leasing pentru mașina din test: de la 695 Euro / lună

Dacia Bigster

Dacia Bigster mă duce cu gândul la Mr. Big din Sex and the City. Cum? Ce? Parcă și văd sprânceana ridicată și un zâmbet condescendent. Nu vă pripiți înainte să citiți tot textul, are sens ce zic, jur, pe geanta Louis Vuitton.

Da, Dacia Bigster mă duce cu gândul la Mr. Big din Sex and the City. Ați intuit deja motivul evident: rezonanța fonetică similară. Dar nu e doar atât. Am și argumente, la fel de robuste ca Mr. Bigster, pe care l-am condus, plăcut surprinsă, pe străzile din Croația.

Mr. Bigster preferă eleganța funcțională, pragmatismul lipsit de extravaganță, echilibrul dintre stil și preț.

E adevărat, Mr. Bigster din familia Dacia nu poartă costum bespoke, făcut la comandă pe Savile Row, cu 7000 de euro, precum Mr. Big din Sex and the City.

Nu. Mr. Bigster are farmecul lui într-un costum Massimo Dutti, clean cut, simplu, minimalist, bine croit, fără artificii. Mr. Bigster preferă eleganța funcțională, pragmatismul lipsit de extravaganță, echilibrul dintre stil și preț.
Un look hotǎrât, masculin, urban.

Întocmai precum arăta Chris Noth, actorul care-l interpretează pe Mr. Big în Sex and the City, în ziua aceea în care i-am luat interviu la Teatrul Metropolis din București.

Cămașă albă peste tricou alb, pantaloni negri, stylish fără portavoce. Așa cum se îmbracǎ Mr. Big, respectiv Chris Noth, când nu e pe set: un street style elegant. În fine, ați prins ideea, nu mai insist.

Bigster e, la fel, acel „upgrade” în linia Dacia: mai spațios, mai sigur, mai stilat, fără să-și piardă ADN-ul românesc.


Și mai am un argument simpatic pentru aceastǎ asociere.
Carrie Bradshaw căuta mereu bărbați care să o facă să râdă, să o pună pe gânduri sau să o uimească. Dar cu Big a avut întotdeauna parte de acel „ceva” în plus.

Mr. Big a fost întotdeauna the upgrade.
Bigster e, la fel, acel „upgrade” în linia Dacia: mai spațios, mai sigur, mai stilat, fără să-și piardă ADN-ul românesc, echilibrul dintre funcționalitate și prețul corect.

Bigster este, fără îndoială, cel mai ambițios model lansat de Dacia până acum, atât prin dimensiuni (peste 4,6 metri lungime, devenind astfel cel mai mare model din istoria mărcii), cât și prin poziționare.

Mr. Bigster nu epatează, dar e acolo când ai nevoie. Are șarm fără să fie Mister Univers și un IQ peste medie, fără ostentație tehnologică.

Cu toate astea, el aduce peste 15 premiere tehnologice pentru marca Dacia, printre care: plafonul panoramic fix din sticlă, hayonul acționat electric, frâna de parcare electronică și sistemul audio cu subwoofer.

La interior, designul este minimalist,
cu materiale robuste și lavabile și scaune confortabile.

La interior, designul este minimalist, cu materiale robuste și lavabile și scaune confortabile, mai ales dacă n-ai ambiția să traversezi Croația fără oprire.

Ce m-a cucerit la Mr. Bigster în mod deosebit? Adică mai mult și mai mult decât portbagajul mare, în care-mi încape trollerul de 23 kg, ușurința cu care se conduce și sentimentul că pot să merg oriunde cu acest SUV?

La pièce de résistance, pentru mine, desigur, este instrumentarul de bord digital. În sfârșit, un layout super aerisit, cu lizibilitate excelentă, chiar și în lumină puternică, și fonturi clare, ferme și frumoase în simplitatea lor.

Pentru pasionați, fontul folosit pentru logo și în materialele oficiale ale brandului este Dacia Block, o tipografie sans-serif modernă, pentru care, în 2022, Dacia a primit premiul Grand Prix Stratégies du Design (Gold), la categoria identitate vizuală.

În instrumentarul de bord digital, Bigster folosește același font din identitatea de brand, Dacia Block, pentru coerență vizuală și lizibilitate, alături de fontul Read pentru texte și subtitluri secundare. Pe scurt, asta înseamnă că Mr. Bigster oferă informațiile esențiale foarte clar, elegant și ușor de citit.

Așa că da, poate că Mr. Bigster nu are cont pe Raya, dar are tot ce trebuie ca să te cucerească după prima ieșire.

Și nu pot să nu mă întreb… în lumea SUV-urilor, Mr. Bigster o fi The One?

Consum mediu: 5,8 litri/100 km

Dacia Bigster HEV 155 Journey
full-hibrid, 155 CP
Cost total mașină testată (cu TVA și opțiuni): 32.600 Euro
Leasing financiar prin BT Leasing pentru mașina din test: de la 193 Euro / lună

Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe e ca un velier urban. Mare. Foarte mare. Cel mai mare SUV Hyundai disponibil în Europa. M-a dus cu gândul la Dubai, tărâmul superlativelor. Acolo unde găsești cea mai înaltă clădire, cel mai mare mall, cea mai mare insulă artificială.

Santa Fe are același aer: al unui gigant care vrea să impresioneze. Și el vine cu o listă de superlative. La 4,83 metri (și o speranță că găseşti loc de parcare), e lider în segmentul său în privința spațiului interior. Iar portbagajul ajunge la 634 de litri în configurația cu 5 locuri, unul dintre cele mai mari din clasă.

Santa Fe are personalitate
și o siluetă robustă, geometrică,
de concept car.

Da, Santa Fe vrea să fie observat. Are personalitate și o siluetă robustă, geometrică, de concept car. Fața e sculpturală, expresivă, ca un personaj principal dintr-un blockbuster hollywoodian. Spatele, mai simplificat, sobru, contrastant.

Să zicem că fața mașinii e mai degrabă, yin, feminină, cu linii elegante, iar spatele, yang, masculin, robust, într-o armonie care nu caută simetria, ci unicitatea. Și dacă vorbesc despre o mașină în termeni de filozofie chineză, înseamnă că Santa Fe chiar m-a inspirat.

La interior, senzația de spațiu e copleșitoare, în cel mai bun sens.

La interior, senzația de spațiu e copleșitoare, în cel mai bun sens. Pe scaunul din dreapta, mi-am zis: „În sfârșit, am loc la picioare, fără să-mi șifonez rochia.” Da, știu, superficial, dar uneori și astfel de detalii spun ceva despre cât de bine te simți într-o mașină.

Inițial, am avut emoții că „velierul urban” va fi greu de stăpânit, mai ales că la cursurile de skipper m-am oprit la lecția a doua. Dar, odată ce am trecut pe scaunul șoferului, Santa Fe mi-a dat sentimentul cǎ e ușor de condus.

Scaunele sunt confortabile, ergonomia excelentă, iar displayul panoramic curbat adaugă o notă high-tech. Interiorul e premium, elegant și are multe spații de depozitare, ceea ce, să fim sinceri, noi, femeile, adorăm. Dacă în geantă ne cărăm jumătate de casă, de ce n-am lua și cealaltă jumătate cu noi, în mașină?

Hyundai Santa Fe e mașina care nu vrea să te scoată din confort, ci să-l ducă la nivelul următor.

Consum mediu: 6,2 litri/100 km

Hyundai Santa Fe Luxury
plug-in hybrid, 252 CP
Cost total mașină testată (cu TVA și opțiuni): 57.024 Euro
Leasing financiar prin BT Leasing pentru mașina din test: de la 339 Euro / lună

Renault Rafale

3 + 1 motive pentru care mi-aș cumpăra Renault Rafale?
Pentru că mi l-aș cumpăra, asta e clar. Am decis după primele câteva minute la volanul ei, în turul Cars & Roads Croația by Michelin.

1. Arată foarte bine.
O siluetă sportivă, sculptată, inspirată din domeniul aeronautic, care reflectă forma aerodinamică a unui fuzelaj. Este o mașină care, pur și simplu, încearcă să te seducă oriunde te uiți, la caroserie sau la interior. Mereu se întâmplă ceva care să te atragă. 

Am știut că e chimie între mine și Rafale din prima zecime de secundă.


Am știut că e chimie între mine și Rafale din prima zecime de secundă. Da, exact ca în studiile care demonstrează că ai nevoie de numai 100 de milisecunde ca să decizi dacă poți avea încredere într-o persoană pe care o vezi pentru prima dată, dacă o placi, dacă e prietenoasă sau nu.


Verdictul meu în cazul Rafale a venit instantaneu. Îmi place. Vreau să-l cunosc mai bine. Cu atât mai mult în această „ținută” albastru electric, mat, cum n-am mai văzut până acum la o mașină (culoarea se numește Bleu Summit și în realitate e chiar mai frumoasă decât în fotografii).

2. E o mașină “fâșneață”.
Ăsta a fost primul cuvânt care mi-a venit în minte la volanul ei.
Pentru mine, asta înseamnă că este o mașină dinamică, agilă, cu reacții rapide, atât în oraș, cât și la drum lung, care se simte sigură și precisă în viraje. Un plug-in hybrid cu motor pe benzină de 1,2 litri și două motoare electrice, 300 de cai-putere, plus sistemul 4Control, responsabil pentru un nivel ridicat de agilitate la viteze medii si mari și o manevrabilitate impresionantă la viteze mici. Pe scurt, te poți baza pe Rafale. 

3. Cockpit-ul digital e perfect.
Interfața celor două ecrane OpenR de pe tabloul de bord are o grafică inovatoare, cool, în linie cu personalitarea mașinii. Informațiie sunt clare, ușor de urmărit, cu fonturi care se văd și de pe bancheta din spate, ceea ce face șoferii purtători de ochelari extrem de fericiți.

În plus, universul digital al lui Rafale folosește culori pop, vesele și încântătoare, exact cât să-ți facă experiența la volan și mai plăcută.

Și pentru că am menționat experiența la volan, nu pot să nu remarc faptul că Renault Rafale apasă accelerația seducției, adăugând la stimularea simțurilor tale sistemul audio de înaltă fidelitate Harman Kardon.

Dar asta nu e tot. Pentru o redare optimă a sunetului, în funcție de sursa aleasă, au fost concepute 5 moduri de ascultare, în colaborare cu Jean-Michel Jarre.
Say, what? Sună bine, nu? Îhîm. Bine de tot.

+1. O inovație spectaculoasă, plafonul panoramic de sticlă, Solarbay
Acoperișul inteligent, cu o suprafață de 1 m², poate fi activat manual sau prin comandă vocală cu Google Assistant. Oferă protecție împotriva soarelui în câteva secunde și are 4 niveluri de opacizare: complet luminat, complet întunecat, luminat în față și întunecat în spate și invers.

E mai practic decât un parasolar obișnuit, pasagerii din spate pot lăsa lumina soarelui să intre, chiar dacă cei din față preferă să nu o facă. Sticla menține un nivel optim de lumină și confort termic și se întunecă automat când ieși din mașină. Nu-i așa că e super cool?

Cum spuneam, Renault Rafale seduce prin design, inovații și dotări neașteptate. Și o face irevocabil. Testează-l și-ai să înțelegi. 

Consum mediu: 7,1 litri /100 km

Renault Rafale Atelier Alpine
plug-in hybrid, 300 CP
Cost total mașină testată (cu TVA și opțiuni): 56.050 Euro
Leasing financiar prin BT Leasing pentru mașina din test: de la 332 Euro / lună

Subaru Forester

Subaru Forester e genul ăla de prieten pe care, dacă ai vreo problemă, poți să-l suni la două noaptea și vine să te ajute. Poate că nu vine el dintr-un complex rezidențial cu 14 etaje de pe malul lacului, dar vine. E robust, sigur, știi că te poți baza pe el. Doar nu s-a născut ieri. S-a născut cu mult înainte ca „SUV” să devină un cuvânt cool în Europa și a ajuns la a șasea generație.

Forester nu face promisiuni inutile, e asumat și rămâne fidel principiilor lui. Și de ce n-ar face-o atâta timp cât e suficient de matur încât să nu aibă nevoie să impresioneze? E clar că nu e acel cool afișat, ci, mai degrabă, calmul solid, cu materiale durabile și design funcțional.

Subaru Forester are acel farmec aparte al lucrurilor care, deloc întâmplător,
trec proba timpului.


Ok, poate că n-are tapiserie crem și bord digital cu 48 de setări de lumină ambientală, dar are un simț al direcției care nu dă greș. Știe să meargă înainte, indiferent cum arată drumul și, pare genul care cunoaște, fără GPS, toate potecile care încep după ce se termină asfaltul.


Da, există mașini care oferă tot ce Forester nu oferă, dar poate tocmai de aceea Forester are acel farmec aparte al lucrurilor care, deloc întâmplător, trec proba timpului.

Consum mediu: 7,9 l/100 km

Subaru Forester Premium
boxer mild-hybrid, 136 CP

Cost total mașină testată (cu TVA și opțiuni): 48.160 Euro
Leasing financiar prin BT Leasing pentru mașina din test: de la 286 Euro / lună

Toyota C-HR

În Cars & Roads Croația, am condus #primadata Toyota C-HR  Plug-in-Hybrid.

Toyota C-HR are un spirit fresh, tineresc, de Gen Z la intersecția cu Millennial (genul cǎruia îi place sǎ punǎ emoticoane la orice postare de Insta). 

Este o mașină cu un aer nonconformist, dinamic, care stă bine pe șosea, în viraje și care te ispitește să o conduci sportiv.

În același timp, C-HR are un consum destul de mic, ceea ce o face o alegere foarte bună din punct de vedere sustenabilitate.

În același timp, C-HR are un consum destul de mic (la mine consumul mediu a fost de 5,5 litri /100 km, la colegi și 4,3 litri în decor urban), ceea ce o face o alegere foarte bună din punct de vedere sustenabilitate.

Și dacă tot vorbim despre sustenabilitate, C-HR are, în mod clar, un suflet eco: propulsie Toyota Hybrid și Plug-in Hybrid, materiale reciclate și un proces de fabricație gândit să lase o amprentă cât mai mică asupra mediului.

Scaunele sunt confortabile și realizate din materiale sustenabile, volanul din piele sintetică, iar vopseaua pe bază de apă, tot pentru o amprentă redusă asupra mediului.

Designul din interiorul mașinii surprinde la fel de plăcut, sistemul multimedia e intuitiv și ușor de folosit și are o iluminare ambientală prietenoasă, disponibilă în 50 de culori personalizate.

Toyota C-HR e un mix reușit între design, tehnologie și responsabilitate.

Toyota C-HR e un mix reușit între design, tehnologie și responsabilitate, și e perfectă pentru cei care vor să se simtă bine la volan, dar și să facă alegeri conștiente.

Consum mediu: 6,4 litri/100 km

Toyota C-HR Exclusive
plug in-hybrid, 223 CP
Cost total mașină testată (cu TVA și opțiuni): 43.054 Euro
Leasing financiar prin BT Leasing pentru mașina din test: de la 256 Euro / lună

Iată și fișele tehnice ale celor 7 mașini prezentate mai sus.

În CARS & ROADS 2025 am descoperit Croația cu 7 mașini hibride.
Powered by @michelin.
Green Partner: BT Leasing de la @banca_transilvania.
Alimentat de: @omv_romania
Susținut de @serverconfig.ro.
Foto @radu_chindris @ciprianmihai
Video @mr.dobrescu

Total
0
Shares
Share 0
Tweet 0
Pin it 0
Related Topics
  • croatia
  • hibrid
  • masini
  • SUV
  • travel
Raluca Hagiu

Previous Article
Dr. Anca Țandea, longevitate
  • INTERVIU
  • LIFESTYLE

Dr. Anca Țandea: „Longevitatea este cel mai extrem sport pe care l-am practicat.”

  • June 9, 2025
  • Raluca Hagiu
View Post
Next Article
  • LIFESTYLE

Weekend dedicat istoriei, artei și muzicii la Mița Biciclista și Cinema Marconi

  • September 17, 2025
  • Raluca Hagiu
View Post
You May Also Like
View Post
  • LIFESTYLE
  • VEDETE

Comedia „Tati Full Time”, cu Alex Bogdan și Eva Măruță, în cinema

  • Raluca Hagiu
  • November 18, 2025
View Post
  • LIFESTYLE

Weekend dedicat istoriei, artei și muzicii la Mița Biciclista și Cinema Marconi

  • Raluca Hagiu
  • September 17, 2025
Dr. Anca Țandea, longevitate
View Post
  • INTERVIU
  • LIFESTYLE

Dr. Anca Țandea: „Longevitatea este cel mai extrem sport pe care l-am practicat.”

  • Raluca Hagiu
  • June 9, 2025
Clinica Elithia
View Post
  • LIFESTYLE

Clinica Elithia: un nou început pentru sănătatea feminină

  • Raluca Hagiu
  • May 12, 2025
Apple 1. Primul Apple. 1976.
View Post
  • LIFESTYLE

Primul Apple. 49 de ani de la lansare

  • Raluca Hagiu
  • April 22, 2025
Tineco Floor One S9 Artist
View Post
  • LIFESTYLE

Tineco, oficial în România 

  • Raluca Hagiu
  • April 3, 2025
View Post
  • LIFESTYLE

Turnul Eiffel. Când fierul devine simbol al iubirii 

  • Raluca Hagiu
  • March 31, 2025
Raluca Hagiu si delfinul Cathy
View Post
  • EXPERIENTE
  • TRAVEL

Prima dată când am înotat cu un delfin

  • Raluca Hagiu
  • February 14, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ce este PRIMA DATĂ?

O antologie a experiențelor trăite pentru prima dată.
O platformă conversațională a celor care știu că prin încercări am ajuns mari și tot prin prime dăți evoluăm.
O mișcare de promovare a culturii agilității, a bucuriei încercării, a curajului asumării eșecului, a curiozității descoperirii, a plăcerii învățării și a speranței în evoluție.
Cât e viață e și Prima Dată…read more.

Instagram
RalucaHagiu
Raluca Hagiu
6K Following
33K Followers
Interviu Podcast 0 0
Porsche Taycan 0 0
Workshop Antena3CNN 0 0
Improv 0 0
Voice Over 0 0
Interviuri vedete - Selly 0 0
Follow
Andreea Marin: “Era o presiune prea mare”
Lavinia Petrea: “Am simțit că m-am îndrăgostit iremediabil…”
Violeta Bănică, despre prima iubire
prima dată
by Raluca Hagiu

Input your search keywords and press Enter.